Kids have more fun!

Visst ar det bra nar ens kompisar har barn som man kan lana.
Sa man har en ursakt till varfor man aker karusell...

Men hur klarar ungarna av att aka sa manga varv pa en trahast utan att fa ont i hela kroppen?
Efter ca 300 varv & 6 omgangar biljetter visste jag inte hur jag skulle komma ner fran hasten utan hjalp.
Och enda sattet att fa av Kai var att muta honom med glass.
Tack gode gud att barn ar sa latt mutade.

Resten av formiddagen spenderades pa Brooklyn museum dar vi tittade pa Murakami utstallningen & ovade pa att putta barnvagn. Vi envisades med att kai var tvungen att ta korkort om han skulle fa putta barnvagnen. Allt for att distrahera honom sa lange som nojligt...

Gissa vilken av dockorna som var kais favvis?
Haha, den sprutande milkdockan sa klart, Kids!



Jag & Kai

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt liten pojke! Såna ska du umgås med Ninni!

2008-07-15 @ 09:59:24
Postat av: Mia

En anledning till att skaffa barn - eller så kan du låna mig en stund om det gäller att åka karuseller! eller kan man ju bara spela på lotterierna å vinna choklad i mängder ... Kram Mia

2008-07-17 @ 15:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback