Whats your manners?

Amerikanare ar lustiga nar de gar pa bio.
Det ar verkligen speciella regler som galler.

Vet inte hur manga "om blickar kunde doda" jag fatt nar jag gatt pa bio.
Som att man absolut inte far prata under reklamen. ( vem bryr sig om reklam?)
Och sa lange lampan ar pa tycker jag att det ar helt ok, el?

Raka for all del inte stota till stolen framfor dig.
Och glommer du stanga av mobilen, ar det lika bra att ga med en gang.
Behover du ga pa toa ar det bara att sitta & halla dig for allt var det ar vart.

Fast klarar du dig & lyckas halla dig pa din plats tyst & omarkt.
Ar det en helt ljuvlig upplevelse!




Kommentarer
Postat av: dad

Fyra Häftiga "chicks" må jag säga!!!

2008-07-05 @ 21:09:00
Postat av: Anonym

2008-07-05 @ 21:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback