You got mail...

Igar bestamde jag & Gloria att vi skulle traffas pa Cafe Lalo & fika.

Ni vet cafet fran filmen You got Mail, dar Meg Ryan sitter & vantar pa sin blinddate som aldrig kommer (Tom Hanks).
Och precis som i filmen, You got mail, satt jag & vantade pa att Gloria skulle komma.
Till skillnad fran filmen var det har inte en blinddate men jag borjade undra da Gloria aldrig dok upp.
Det gjorde aven servitrisen, som fragade mig 5 ggr om jag inte ville bastalla nagot.

Men ska man traffas pa en date ar Lalo det perfekta stallet.
Dyker inte daten upp kan man alltid trost ata nagra av de 100 desserter som det bjuds pa.

Gloria dok upp precis nar jag skulle hugga in pa en dubbel choklate caramel cookie suffle...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback