A spa without a spa?

Borjade julaftons morgon med att ga pa spa, battre start kan man inte fa tankte jag.
Ligga i jacuzzin, basta & bara relaxa...Red Door spa lat hur bar som helst.

Den snalla vardinnan ledde in mig till relaxen & onskade mig en trevlig vistelse.
Ivrig som jag var att hoppa i bubbelbadet sprang jag runt & letade i varje vra efter jacuzzin.
Men inte nagonstans hittade jag nagot som ens liknade en dusch.
Tillslut sprang jag fortvivlat ut till entreen i min morgonrock & tarar i ogonen.
-Where is the Sauna & the Jacuzzi??!!
But miss, we dont have that here at Red door spa.
Go back to the relaxroom & relax.
-Nooooo!!!  Its cold.

Man kan ju inte kalla sig for spa utan bubbelpool, eller hur?
Blev sa grymt besviken.
Vardinnan ledde mig tillbaka till relaxen & gav mig en filt eftersom jag fros.
Och dar fick jag ligga & huttra i en timme innan det var dags for min massage.

Massagen var visserligen ljuvlig, sa efter den var jag pa gott humor igen.
Nasta gang ska jag fraga innan jag bokar nagot.
Ska aldrig mer ligga & huttra pa ett spa.



Red door

Kommentarer
Postat av: Mia G

Snopet värre ..! Tycker fakiskt lite
synd om dig ..

2007-12-28 @ 16:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback