I am Legend

Mitt hjarta ar alldeles for svagt for sana har filmer.

Och da syftar jag inte pa Will Smiths bara overkropp, (vilket dock gjorde att filmen var sevard).
Nej utan pa alla rabies smittade manniskor som springer runt i New York & dodar.
Cant take it!
Fast det var coolt att se New York helt tomt, det hander ju inte varje dag.

Kommer ihag for ca ett ar sen nar de sparrade av hela down town for att spela in nagar av sceenerna.
Det var kul att antligen fa se hur resultatet blev.

Och ar det nagon som kan radda varlden sa ar det Will Smith.
I belive in you Will!

I am Legend

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men älskade Ninni!

Will Smith är ju en usel skådespelare! Han är ju bara en fjantig komiker som bara kan vara sig själv! En riktig skådespelare "går ju in och ut" i olika roller, Det kan ju inte Will Smith! Han är ju likadan i alla filmer som han har varit med i,
GOD JUL Förresten!! önskar fadern,

2007-12-19 @ 22:11:51
Postat av: Helga

Hallå där! Ha,ha ser att pappa reagerade på Will Smith. När vi skulle på bio förra helgen, pappa, jag och Gabbe då fick det absolut inte vara en med Will Smith. Både han och Gabbe är kräsna när det gäller skådisar. Ja,ja..God jul! Nästa jul måste du komma hem, get it!!

2007-12-19 @ 23:23:40
Postat av: Anonym

ja jag håller med Helga.. då måste du komma hem/ mamma

2007-12-20 @ 21:33:50
Postat av: Annmarie

Då är det bara moster som ska göra ett inlägg i saknaden av dig på jularna...den är stor, ska du veta. Jag har köpt ett nytt "galet" pussel som vi ska lägga denna julen igen. Börjar bli en vana när vi ses. Kul tycker jag när alla hänger överbordet och tiden bara rinner iväg och vi är tillsammans. Kram och God (smaskig o mysig) Jul. /moster +kusiner

2007-12-21 @ 00:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback