Ps. I love you

Jag har varit pa min forsta boksignering.
Pa vag hem fran jobbet igar sprang jag forbi Barnes & Nobbles dar det var varsta uppstandelsen.
Nyfiken som jag ar, klev jag in for att se vad som stod pa.
En lang ko ledde till det omringade bordet i mitten.
For att inte verka alltfor angelagen, gomde jag big bakom en trave bocker som jag stod & smakickade bakom.
Det sag sakert jattediskret ut, inte.

Det visade sig att forfattaren till Ps. I love you, satt & signerade bocker.
Tjejer i alla aldrar stod och koade for att fa sig ett ex.
Aven jag funderade pa att kopa var sitt ex till tjejerna i julklapp.
Men det kandes sa fanigt att sta & koa som varsta groupiin, sa jag bangade.

Far ta med dem & se filmen istallet.
Min favorit Gerard Butler ar ju med.
Har haft en crush pa honom enda sen filmen 300.
Ahhh, ni tjejer vet vad jag menar.....





Ps. I love you


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver bra Linn!
Du kanske får sitta och signera böcker en dag?
hälsning Pappa

2007-12-14 @ 18:33:35
Postat av: Annmarie

jag håller faktiskt med honom... det är kul att läsa om dina bravder ower där.

2007-12-17 @ 16:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback