Same shit but different

For en gangs skull var jag den enda blondinen pa kvallens afterwork.
Och det marktes, blondin skamten haglade nu nar jag var ensam maltavla.
Men efter dem fatt det ur sitt system hade vi riktigt trevligt.

Vilda disskutioner uppstod nar Angela berattade att hon hade bjudit ut sin gynekolog pa en dejt sist hon var dar.
Forst var vi chockade over att hon hade en manlig gynekolog & fragade hur det va.
Ingen av oss har ens tank tanken att ga till en manlig. 
Det ar ju svart att ligga dar avslappnad som det ar.
Sen att hon vagade bjuda ut honom??!!
Varfor fragade vi sa klart.
-He was HOT! 
Ja, det forklarar ju saken.

Tyvarr visade sig att han var gift, lika bra det.
Fragan aterstar nu om hon kommer fortsatta ga till honom  eller ej?

Same shit but different
Gloria          Jag              Angela              Shannon          Helena

Kommentarer
Postat av: Helga

Hallå Sis! Vilken snygg hårfärg Angela har fått nu.
Kommer ihåg när hon färgade de riktigt mörkt/lila va ledsen hon va, den här färgen passar henne jättebra. Hälsa henne från mig. Kram sis

2007-12-12 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback