A girls best friend

Sin frisor sa klart!

Bokade in ett akutbesok hos min frisor Victoria pa Arrojo Studio.
Dagen hon fann mig var en lycklig dag, sen dess har jag inte haft manga bad hair days.
Att hon ar vacker som en dag  gor ju inte saken samre.

Jag alskar att ga till frisoren i New York, for de far en verkligen att kanna sig som en prinsessa for en dag.
Du har en som halsar dig valkommen (oftast en sot gaykille) en annan som tar hand om din jacka ( oftast annu en sot gaykille), en annan som fragar om du vill ha nagot att dricka, nasta tvattar ditt har. 
Sen din colorist & sist men inte minst  din hairstylist. 
Sa man har ett helt entourage som ser till att man mar bra, visserligen maste man dricksa alla.
Men man far ju service se det racker ett tag...


A girls best friend

Kommentarer
Postat av: Mia G

Låter underbart att bli omhändertagen .. frisören är ju ett av de bästa ställena ...!

2007-12-09 @ 14:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback