Blind date

I tisdags hade jag en blinddate.
Vi hade bara haft kontakt via email, inga telefoner & vi kanner inte varann sen innan.
Och ingen av oss hade en aning om den andre skulle dyka upp eller inte.
Men pa tisdagen kl. 6 var det dags.
For sakerhets skull hade jag mitt trogna entourage med mig, Sofia, Helena, Angela & Shannon.

Men jag hade inte behovt oroa mig.
Kl. 6 dok Malin upp & det blev deffinitivt  vanskap vid forsta ogonkastet.

Malin ar en jattego tjej fran Vaxjo som ar sugen pa att flytta till NY ett tag.
Darfor kontaktade hon mig for att fa lite tips & testa pa hur livet har kan vara.
Sa nu haller vi alla tummarna pa att hon kommer tillbaka snart!

Sverigebesok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback