Dancing with the Roquettes

Skulle jag nog aldrig klara av, sa ovig som jag ar.
Men det ar kul att titta pa & dromma sig bort.
Vad skulle jag gora om jag var sa vig....
Kan tanka mig att det har ar varje amerikansk flickas drom, att fa dansa med the Roquettes.
Vad ar svenska flickors drom? Vara Pippi Langstrump eller Ronja Rovardotter?

Showen var fantastisk om man kollar pa den for forsta ggn, andra gangen ar den inte lika upphetsande eftersom nummren ar detsamma varje ar.
Fast jag trottnar aldrig pa borjan nar man far anvanda 3D glasogon, min favorit!

Men i publiken, varfor hamnar jag alltid jamte pratglada gubbar?
Eftersom det var jubileum for showen i ar, fick man sma lysande stjarnor som skulle anvandas i slutet.
Gubben som satt jamte mig envisades med att jag skulle provtanda min for att se om den funkade, eftersom hans inte hade gjort det.
Jag som inte brydde mig om den har stjarnan funkade eller inte, muttrade tillbaka att den funkar sakert.
Men mannan gav sig inte utan fortsatte tjata tills jag testade stjarnan.
Och givetvis funkade den INTE.
Jag som fortfarande inte brydde mig om den har stjarnan, muttrade tillbaks att det inte gjorde nagot. 
Men envis gubbe som han var fortsatte han tjata om att jag var tvungen att ga och byta, berattade vart jag skulle ga, vilken person jag skulle prata med etc..
Eftersom det har tydligen var valdigt viktigt for honom , gick jag & hamtade en ny stjarna som Funkade.
Men jag hinner inte mer an fa min nya stjarna forran han ar pa Sofia om exakt samma sak.
Gissa vem som ocksa fick ga och hamta en ny?
Haha, Sofia!!


Dancing with the Roquettes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback