Facebook

Efter min date med Malin var det dags for min andra date med Jibril.
Jibbe & jag traffades for forsta gangen for 12 ar sen pa ett hogstadie disco i Vaxjo.
Da jag & min kompis kom pa Jibbe med att planka in pa discot, han var namligen alldeles for ung for att komma in.
Men istallet for att skvallra,  blev vi kompisar ( for att min kompis tyckte han va sot).

Men nu var det sakert 10 ar sen vi sags.
Hur vi hittade varann igen?
Facebook!
Och det visade sig att bada bor i New York...

Mina amerikanska kompisar blev sa paffa nar de sag Jibbe, eftersom de tror att alla svenskar ar blonda & blaogda.
Allt de klackte ur sig var : wow, I guess sweden is a multiculture country.
Yes, we are & det ar det som ar det fina med vart land!
Facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback