Shoes shoes & shoes

Ar det nagot man aldrig kan fa for mycket av sa ar det SKOR!
Och att ga forbi en bra skoaffar utan att ga in, existerar inte.

Tank om killar kunde hora diskutionen i vara hjarnor nar vi forsoker intala oss sjalva varfor vi inte kan leva utan just de har skorna.
For att inte tala tala om nar man har tjejkompisarna med sig.

- Jag BEHOVER ju faktiskt stolvar i den har fargen/ klacken/ fodret till den har jackan/ vaskan/ byxorna
- Jag ar faktiskt VARD ett par nya skor
- Det ar ju rea sa jag TJANAR pa att kopa dem.
- Koper jag dem inte sa kommer jag ANGRA mig & sana fina skor ar svara att hitta.
- Det ar ju faktiskt min FODELSEDAG snart (om 8 man) sa det ar en present fran mig sjalv.
- Det ar inte NYTTIGT for fotterna att ga runt i samma par skor.
- Sista fragan man staller sig sjalv :  Svalter jag ihjal om jag koper dem??? 

Sa har fortsatter det i nagon timme tills man har lyckats overtala sig salv.
Och det slutar ALLTID med att man gar ur affaren med ett par nya skor.

Shoes shoes & shoes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback