The check please

Efter vart frisor besok blev det en fika pa Manhattan Bistro i Soho.
Vi satt & mumsade pa Creme Brulee & var sa nojda med vara  nya frisyrer.
Glatt humor som jag pa passade jag pa att betala notan medans Sofia var pa toa.
Nar hon kom tillbaka  & fragade om notan, svarade jag att den hade jag tagit hand om.
Och sa gick vi ut for att fortsatta spatsera  pa gatorna.
Men vi hann inte langt forran servitoren kommer springandes & ropar efter oss.
Visade sig att jag hade lagt en 1 dollar sedel i stallet for 10 dollarsedel, ups...
Sa det slutade med att Sofia fick betala & jag skamdes som aldrig forr.
Det ar val sista gangen hon litar pa mig.


The check please
Manhattan Bistro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback