Gotham Comedy club

Som sagt sa gav killarna mig fria hander for vad vi skulle hitta pa en onsdagkvall.
Lange sen jag kannt san press.

Vad gor man for att roa killar?
Tjejer vet jag precis, men killar?
Jag tankte sport, bar, lattkladda tjejer.
Ringde runt till mina manliga vanner & bad om rad (med panik i rosten).
Ville ju att det skulle bli en bra kvall  & forhoppningsvis att de vill forsatta vara vanner efterat.

Tillslut kom jag pa det (med hjalp av Markus) min killexpert har i NY.
Comedy club!
Och det blev succe!
Skattade sa mycket att min cosmo rakte hela kvallen.
Tillslut ville man bara att det skulle ta slut for man orkade inte skratta mer.
Det var med onda kakar, omma magar & tarar i ogonen vi lamnade klubben.

Gotham Comedy club

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback