Im married

Nej inte an, men jag fick lite ovning idag nar jag var vittne pa Ulrika & Olas brollop.
Tva svenskar som jag aldrig traffat innan.
De kontaktade mig via mail for en manad sen & fragade om jag ville vara vittne nar de gifte sig i CityHall.
Och givetvis stallde jag upp.

I city hall gick det undan, de var gifta & klara pa 2 min...
Inget romantiskt alls, perfekt om man bara vill fa det gjort snabbt utan massa krusiduller.
Det anda som kravs ar att man koper en vigsel lisens 24 timmar innan sjalva vigseln & sen ar det bara att dyka upp med ett vittne.
Medans jag var dar hann jag vara vittne till ett annat franskt par ocksa.

Perfekt  extra knack...

Im married

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe, vad du är i farten!!!
Jo apropå Ace of Base....jepp, det är sant dessvärre! kolla in: http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/article1029901.ab

2007-10-30 @ 20:54:04
URL: http://sicka.blogg.se
Postat av: mamma

ska hälsa från Mia (malmömia)vi stötte ihop på T-centralen i helgen

2007-10-30 @ 22:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback