VWhats under the Kilt?

Fredag kvall & dags for after work igen.
Jag bestamde traff med tjejerna pa Starlounge pa Chelsea Hotel  kl.9.
Liten miss bara, de oppnade inte forran 11.
Vilket visade sig vara ett lyckokast...
Hamnade pa W Hotel dar en hel poliskar hade fest!
Och inte nog med det ALLA bar kilt.

Angela blev jatteglad & borjade babbla om hur hon alskar irlandska killar.
Sann europe som jag ar var jag ju tvungen att satta henne pa plats & forklarade att det bara ar skottar som bar kilt.
Men hon envisades & sa att sa inte ar fallet.
Och jag envisades sjalvklart tillbaka & sa att Jo, sa ar det, ar det du eller jag som ar EUROPE?!

Helena stallde sig pa min sida & Sofia ( forradaren) stallde sig pa Angelas.
Hela disskutionen borjade urarta, jag borjade urarta.
Var bara tvungen att ha ratt & att alla skulle veta om det innan jag kunde slappa det.

Sa vi gick helt enkelt fram till killarna & fragade.
Guess what, de var irlandare!!
Det fick jag ata upp resten av kvallen, Big Time!
Hur har jag kunnat missa det? Sen nar bar irlandare kilt? Varfor?
Trodde helt klart att skottrana hade ensamratt pa det.

Sensmoralen av detta: You never know whats under the kilt...

VWhats under the Kilt?
Helena     Rob            jag                          Rick               Sofia       Angela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback