Wibergarna intar NY!

Just nu har jag finbesok fran sverige, Jakop & Albin.
Albin & jag jobbade ihop pa Elle & Jakop ar Albins storebror.

Forsokte vara en riktig lady & tog med killarna ut pa dejt igar.
Tankte banka i dem lite romantiska maner de kan utova pa svenska tjejer.
Och vad ar mer romantiskt an choklad fondue.
Men jag vagade inte berattat om regel nummer 1 nar det galler fondue forran efterat.
Ville inte avskacka dem helt nu nar jag faktiskt lyckades lura dit dem.
Stackarna hade gett mig fria hander for kvallen.
De hade sakert hoppats att vi skulle hamna pa en sportbar eller pa en match.
Det misstaget lar de inte gora om igen...

Just det regeln var det.
Jo, regeln galler som sa, att om man tappar nagot i chokladen maste man kyssas med den som sitter narmast.
Som ni ser pa bilden var det val tur att inte det hande...

Wibergarna intar NY!
Jakop                                                             Albin

Kommentarer
Postat av: Maria Z

Coolt! Blev glatt overraskad over att se Albin pa din blogg:-)

2007-11-01 @ 14:13:38
Postat av: Mia

oj oj, får härliga choklad-minnen från vi var drä :) gooodie!
hm .. har du fått mailen än ..??
Kram kram Mia

2007-11-07 @ 19:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback