3 flugor i en smäll

Ansiktsmask, jobb framför datorn & söndagsmys i sängen.
Efter en hård dag var det precis vad jag behövde.
Låste ute mig på rooftoppen idag & det är inte första gången jag gör det.
Det var iallafall fint väder & jag hade frukosten med mig så jag klarade mig de första 2 timmarna.
Hann filosofera en hel del, som man inte har tid med annars.
Var bara orolig att jag inte skulle hinna komma in i lägenheten innan Katrin kom tillbaka från Sverige.
Det sista man vill när man rest i 20 timmar är att bli utelåst.

Men Serge räddade mig.
Och det första Katrin säger när hon kommer  hem är  att dem har en extra nyckel nere hos doormannen.
NU, vet jag det!
3 flugor i en smäll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback