Hel & Ren

Finns det något bättre att göra en tråkig tisdag än att gå på spa?

Övertalade Katrin att möta mig i koreatown där jag överaskade henne med en helkväll på spa Juvinex.
Katrin fick en hårdhänt koreansk massör, som vi kallade för sergeant Monica.
Jag fick en söt liten tant som hette Penny, som bara skrattade & sa åt mig att ha kul.

Började med ett lååångt dopp i jacuzzin för att luckra upp all skit man samlat på sig under ett år.
Under mycket ush & euuu från våra massörer var vi slutligen helt ren skrubbade från all new york skit.
Redo & relaxade för vår massage fick vi en chock när tjejerna hoppar upp, sätter sig på våra ryggar och börjar slita & dra.
De börjar tävla om vem som är den bästa massören och där ligger Katrin & jag som i två skruvstäd och hejar på.

När det var dags för ansiktmasken var vi helt borta i lalaland...

Hel & Ren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback