Slå mynt...

Något värdelösare mynt system  än i det här landet får man leta efter.
De har fortfarande kvar "10-öres" mynten.
Blir så trött på att släpa runt på dem i plånboken, för jag har aldrig betalat med dem.
Det här är vad jag samlat ihop under 1 år, 2000 kr!!!!
Så jag antar att det är ett bra sparsätt...

Men när jag äntligen fick tummen ur & gick till banken, visade sig att min bank inte har några myntmaskiner?!!
Nä, de vill att man ska sitta hemma & sortera alla mynt i pappersrör.
Ursäkta, största banken i USA vägar köpa in myntmaskiner???!!

Ni förstår ju att jag var tvungen att byta bank.
Skandal, Chase!!

Slå mynt...

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej på dig! ja du myntautomater finns ju tom. hemmma i lilla Svearike! men å andra sidan har du lite att pyssla med en hel dag eller två med att fylla pappersrören .. fick mig att tänka lite på Mc Donkan .. Räkna lugnt:) Kram Mia

2007-09-25 @ 18:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback