It must have been magic

I onsdags fick jag aran att vara Sofias +1 pa VS magazines cover party at the Bowery Hotel.
Trendiga fashionpartys far mig alltid att kanna mig sa otrendig & trakig,
Fast jag alskar att bara satta mig pa en skon stol & kolla in alla snygga manniskor & deras stilar.
Hur lyckas dem se sa coola ut?

Efter varan chockartade smakupplevelse, drinkarna smakade mogel, euuush.
Blev Sofia uppragad av en kille som visste precis vad han gjorde.
Han la en boll i Sofias hand, sa hokus Pokus  tar henne pa armen & vips sa fort Sofia oppnar handen ligger dar 2 bollar.
Sa att vara magiker ar bra satt att fa uppmarksamhet pa.
Visade sig senare att det var samma kille som var kompis Angela har dejtat.
New York ar inte sa stort trots allt.



It must have been magic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback