Knock on wood

I fredags kladde vi alla upp oss for att ga pa fin middag pa Wallse med mina europeiska vanner.
Och vi trodde nog att vi hade lite battre koll pa vilket slags stalle vi valde.
Det var helt fantastisk mat  & jatte fin inredning, men aldersgransen var lite hogre an vad vi raknat med.
Kandes som om vi rakat hamna pa Tant Agdas 60-arskalas, med vita linnedukar & kristallkronor i taket.
Men nu vet vi vart vi ska hanga om 30 ar...

For att hotta upp kvallen, stack vi till 1 Oak.
En ganska ny nattklubb som jag inte ens hade hort talas om.
Ni ser vilken koll jag har, kallar en nattklubb som varit oppen i 6 manader for nyoppnad.

Stotte pa Ivanka Trump igen.
Vilket sa klart maste vara ett tecken pa att jag nagon dag kommer bli rik & framgangsrik, eller?
Paven funkade ju inte sa bra sa kanske Ivanka ar losningen?


Knock on wood
Entreen till nattklubben 1 Oak, sa snygg!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en underbar valborg :)

2008-04-30 @ 14:16:49
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Sofie

Hej hej,
Där har jag ocksa varit & jag älskar det.
Samma ägare som Butter, så drinkarna är dyra.
Men gillar man att mingla med kändisar sa är det rätta stället att festa på.

Parta på!!

2008-04-30 @ 14:18:29
Postat av: Nea.

Hej. Skulle du kunna hjälpa mig välja vad jag ska ha på mig på ett bröllop? :) Beteckna inte detta som spam. Jag behöver verkligen hjälp. Tack. :D

Postat av: Black Elk

Värt att veta om det fantastiska USA ell land bestående av invandrare:
Lakota är en stam inom sioux-indianerna, och bor i delstaterna Nebraska, South Dakota, North Dakota, Montana och Wyoming. Medellivslängden bland lakota är bland de lägsta i världen, knappt 44 år. Barnadödligheten är fem gånger högre än det amerikanska genomsnittet. Deras liv före de vitas invasion skildras av Kevin Costner i den vackra filmen "Dansar med vargar". Kontrasten mellan deras liv i frihet och i reservat är gripande och sorglig.

2008-05-01 @ 12:16:19
Postat av: Mia G

hm .. har ni inte hamnat på tant-ställen innan me .. även det kanske betyder något!? hi hi.

2008-05-06 @ 19:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback