Kuckeliku, kokikoko, kukidudu

Vi hade tankt att overraska Mifu med lunch pa Ringo, en av Markus Samuelssons restauranger & varan granne.
Men jag rakade for saga mig sa klart & bad Mifu att spela overraskad.
Det gick ju som det gick, sa fort vi klev in pa restaurangen berattar Mifu for alla att jag for sa mig.
Alla blev sa klart sura pa mig for att jag spoilerat suprisen & fatt alla andra att kanna sig dumma over att ha gatt och smygit hela dan. 

For att fa dem pa andra tankar borjade vi prata om hur samma djur later olika pa olika sprak.
Vi ar ju fran 6 olika nationaliteter pa kontoret, sa det var kul att hora hur en japanskt tupp later vs en svensk. 
Vi hann med en hel del djur pa 3 timmar...



Kuckeliku, kokikoko, kukidudu
Ringo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback