Pull for help

Da var det dags att gora ett nytt forsok att magnet rontga axeln.
Sist jag skulle gora det visade sig att jag var pa fel stalle & att de nastan gjorde fel test.
Sa det  galler att ha stenkoll & stalla tusen fragor, annars vet man inte vart man hamnar eller vad dem opererar bort.

Aven den har gangen strulade det.
Sprutan de gav mig for att spruta in vatska i axelleden fastnade i min gamla arrbildning, spanningen som blev resulterade att de varken fick ut sprutan eller kunde spruta in nagot. 
Nar de tillslut lyckades & jag rullades in i magnetrongen, visade det sig att jag gatt igenom den smartsamma spruthistorian forgaves. Det funkade helt enkelt inte.
Dags for en ny spruta i andra armen, ny maskin & ny doktor.

 I vantan pa att vatskan de sprutade in skulle vandra upp till axeln satt jag i en liten vanthorna & bled tillsagd att dra i snoret om jag behovde hjalp.

Haha, dra i snoret!
Da for star ni hur antika sjukhusen ar har.

Pu




Kommentarer
Postat av: Mia G

op. bort fel delar .. se till att ha snöret även nära till hands när de ska in å rota .. huu! är ej avis på dig men det kommer gå bra till slut ska du se - läkaren som op.dig till slut kommmer att vara snygg och få dig på fall !!

2008-05-06 @ 19:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback