Stolen Identity

Jag blir alltid lika nervos sa fort jag far post i det har landet.
Det ar inte ofta det ar bra nyheter.

Och jag kan ju med en gang saga att mitt hopp till paven inte hjalpte.

Fick ett brev hem igar fran sjukhuset dit jag kom nar min axel hoppade ur led.
Det stod att nagra av deras patienter  varit utsatta for identitets stolder & att jag ar en dem.
Sa de bad mig att aktivera Triple alarm, vilket innebar att om nagon forsoker anvanda mitt namn eller info gar ett alarm till mig, polis mm.
Och varje gang jag gar till banken kommer de stalla tusen fragor + speciella kodord som bara jag vet om for att vara saker pa att det ar jag.

Kul!
Nja, fast det var val bara en tidsfraga innan det skulle handa, allt annat har ju redan hant menar jag.
Ok, allting har ju lost sig hittills.
Ser det har som en bra varningsklocka.


Stolen Identity

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det jag sa Ninni!!
Påven är inte mycket att tro på!
Har du tur så var tjuven antagligen en man, men
ändå märkligt att det sker sånt i amerikansk sjukvård med vakter överallt! Även här kan du lita på Gud. Det är Han som vet om våra identiteter!!

2008-04-23 @ 07:35:31
Postat av: Mia

mysko .. du får byta identitent!

2008-04-23 @ 20:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback