Surprise!

Jag var sa glad att Katrin antligen skulle ta mig ut pa middag pa Cafe Lola, restaurangen dar Meg Ryan & Tom Hanks har en blinddate i filmen You got mail.
Hade till och med sett filmen dagen innan pa tv & snackat om det for mina coworkers.

Glad i hagen moter jag upp en stressad Katrin som sager att vi har brattom och maste ga nu.
Jag som inte kan forsta varfor vi har sa brattom tar det lilla lugna.
Ber en kille ta lite turist bilder pa oss i centralpark (det var ju sa fint vader).
Jag far syn pa en tvattbjorn som klattrar i ett trad ( han backade ner, sa jag var sa klart tvungen att stanna & titta).
Far syn pa en en Intermix butik ( min favorit affar, sa jag maste ju bara ga in & kolla lite).
Under tiden muttrar Katrin att vi har reservations & en tid att passa & stapplar ivag pa sina langa ben.
Eftersom hon hela tiden ligger minst 10 m framfor mig, marker hon inte att jag med mina taxben tar sma fonster shopping pauser da & da.

Nar vi efter 30 gator fortfarande inte ar framme & jag flasar for fullt ,glider vi forbi ett jatte harligt stalle, Vynl pa Upper West.
Hit maste vi ga nagon gang, utbrister jag.
Bra ide sager Katrin & drar in mig pa stallet.

SURPRISE!
Dar inne mots jag av Sofia, Helena, Gary, Morten, Markus & Ryan.
Jag blev alldeles overlycklig & bamseglad, mitt forsta surpriseparty.
Och gissa om jag blev overraskad, jaaaa!

Tack mina underbara vanner for en kanonkvall som jag aldrig kommer glomma, hell yeah!!

 

Surprise!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Det är gott att veta att du har såna toppen vänner som tar hand om dig nu när du är så långt borta från oss.
Ta hand om varann.

Kramis!

2008-04-18 @ 00:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback