Take your hat of

Nu tror ni sakert att jag bestamt mig for att ga i kloster for att skydda mig fran otur.
Men sa illa ar det inte an.

Fast jag maste saga att jag gillar atmosfaren pa den har restaurangen.
Phil & jag gled in pa Cloister Cafe pa hemvagen for att kaka middag.
Inomhus ser det ut som ett kloster. 
Och utomhus ar det en jattemysig terass dar det kanns som du sitter i en grotta av vaxter med en porlande fontan i mitten.
Phil tyckte nog det blev lite for romantiskt for han satt & skruvade pa sig & stressade pa med notan.
Han blev nog mindre glad nar vi kom hem & upptackte att han glomt sin hatt dar.
Det var bara att ga tillbaka...

Han trodde att jag fatt betalt av hans vanner for att fa honom att glomma hans hatt. 
De har mobbat honom anda sen han kopte den.
Och de skulle bli overlyckliga om den forsvann.

Men som tur var hade ingen samveta att ta hans hatt, sa den fanns kvar.
Det hander aldrig i NY annars.

Take your hat of
Cloister Cafe i East Village


Kommentarer
Postat av: Anonym

Häftig bild Ninni!
Jesus är precis bakom dig, på din högra axel!
Han har kronan på sitt huvud och håller ut sin hand!
Mycket talande bild, en bild över ditt liv Linn!
Ingen slump att det blev den bilden!!

2008-04-23 @ 22:23:02
Postat av: Anonym

Häftig bild Ninni!
Jesus är precis bakom dig, på din högra axel!
Han har kronan på sitt huvud och håller ut sin hand!
Mycket talande bild, en bild över ditt liv Linn!
Ingen slump att det blev den bilden!!

2008-04-23 @ 22:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback