THE drinklist

Hahaha, garvar fortfarande nar jag ser vilken otroligt fantastisk drinklista tjejerna knapade ihop.
Hade aldrig kommit pa den iden sjalv, vilket jag ar lite avis pa, for jag tycker den ar helt genialisk!
Och den la deffintivt stamningen for hela kvallen, Oh yeah!
Popularaste drinken fran listan blev, Lick His Balls.

Vi kom fram till att om vi nagon gang far for oss att oppna en bar, sa har vi hela konceptet klart for oss.
Namnet? A Blonde Moment... 
Drinklista har vi ju redan & personal? Inga problem.

THE drinklist

Kommentarer
Postat av: Anonym

OH MY GOD! Awesome idea!
Vill så klart veta vart alla namnen kommer ifrån & vad som ligger bakom.
Vilka roliga kompisar du har, får jag låna dem?

Skål!

2008-04-18 @ 00:35:45
Postat av: Malin

Hej syssling, nu har jag läst din blogg ett tag utan att kommentera så de är väl på tiden, låter som att allt är bra med dig over there, vilken kul lista, fick mig ett litet skratt på morgonkvisten:P Kram / Malin

2008-04-18 @ 07:24:08
URL: http://malinkarlssons.blogg.se
Postat av: Mia

:)

2008-04-21 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback