Are you in pain?

Jag tyckte det var dags for att surprisa tjejerna med en karaoke kvall.
Givitvis vagade jag inte saga det ratt ut, vagade ju inte riskera att halften skulle banga ur.

Allt jag sa var kom hungriga, torstiga med solglasogon & nagot att ha pa huvudet.
Bra att vara forberedda ifall vi inte ville bli igenkanda efterat...

Jag hade bokat partyrummet for 2 h med sa mycket mat & dricka du vill ha, tankte att da har vi iallafall lite tid att sla ihjal om ingen vagade sjunga.
Sa fel jag hade, det slutade med att vi hyrde rummet for 4 timmar, sen bar det ut till stora scenen.
Dar vi korde ABBA-medley for fulla muggar.
Det var inte latt att slita microfonerna fran de har tjejerna.


Sofia      Helena       Jag        Katrin     pa Japas 38 i koreatown

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken snygg frissa Ninni! Häftig färg.

2008-08-18 @ 08:56:02
Postat av: Mia

Looking good in red! kanske en färg för dig?? Kram Kram

2008-08-19 @ 19:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback