Cry just a little bit more

Sofia hade lyckats fixa biljetter till Missy Higgins konsert.
Vilket sa klart gjorde mig lycklig, hon ar saaaa bra!

Missy & jag har sa klart manga minnen ihop.
Dels for att min Linda introducerade mig for henne.
Sa tararna borjade sa klart spruta nar hon borjade sjunga, for att jag saknar er dar hemma.
Sen lyssnade jag pa Missy nar Fatmir & jag gjorde slut, mer tarar...

Och basta laten Special two.
Den spelade jag pa hog volym, tararna sprutande & sjong hogt med i bilen.
Da jag skulle salja Black Beauty & aldrig mer fa se henne.
Ajj, det gor ont att salja sin forsta bil, det var ju jag & Black Beauty mot varlden.
Tur att syrran stallde upp & skotte forsaljningen.

Mitt hjarta hade inte klarat av att se nagon annan kora ivag med henne i solnedgangen...





Kommentarer
Postat av: helga

Har du flyttat nu? Kram

2008-08-02 @ 23:47:57
Postat av: Mia

men du kom ut på andra sidan ännu starkare :) don´t gorget!

2008-08-04 @ 20:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback