Happy Helena!

Hon dok upp!
Sa vi hade en mycket bra anledning att fira Helenas fodelsedag.
Vi hade skickat ett ballongogram med bud tidigare pa dan, med ett kort om vart hon skulle befinna sig senare pa kvallen.
Kvallen gick i Braziliansk anda pa restaurang Esperanto i East Village.

Medans jag stod & vantade pa tjejerna & fiskmannen blaidade forbi ( en gubbe som aker runt i trukosa badbyxor  med en upp blasbar nemo pa ryggen & en fiskhat pa huvudet) insag jag att jag kommer sakna min gamla hoods lite.
Vart i stan hittar du fiskmannen, tradkillen ( killen som har ett trad tatuerat i ansiktet, grenarna gar i genom nasan etc... )?
Inte i Tribeca iallafall, vilket imorgon ar mitt nya hood.

Fast East Village finns ju alltid kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback