Ikea in our blood

Nar man har 3 fantastiska tjejer som alla ar uppvaxta med Ikea mobler, gar det som en dans att flytta.

Vi borjade 10 pa morgonen med att jag & Sofia tog en taxi for att hamta upp alla mina saker.
Under tiden passade Katrin & Helena pa att kasta ut killen som bodde i  rummer som skulle bli mitt.
Av nagon anledning forsokte han stanna kvar sa lange som mojligt, trots att han visste att jag skulle flytta in.
Men om han troode att det var ok, sa motte han helt fel tjejer den dagen.
Nar Sofia & jag kom tillbaka var de redan i full gang med att satta ihop mina Ikea mobler.

Det var inte bara jag som blev chockad over hur fort de fick ihop mina mobler, aven killarna tappade hakan.
De tror nu att svenska tjejer ar superkvinnor, snygga, smarta & handiga.
Och det ar vi ju!
Nar min nya roomie fortfarande  efter 3 dar kampade med att satta ihop samma byra som jag hade fran Ikea.
Hade jag inte hjarta att saga att Sofia satte ihop min byra pa 2 timmar...
Har man Ikea i blodet sa har man...

Ps. Killen som vagrade flytta ut, fick en dyr parkerings bot under tiden han flyttade.
Vad sager man, karma...


Kommentarer
Postat av: Mia

Tjejer kan :)

2008-08-31 @ 11:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback