Its the inside that counts

Det har ar nog sista aret Katrin onskar sig princess tarta pa sin fodelsedag.

I lordags var vi uppe tidigt i ottan for att overraska Katrin med princess tarta i sangen.
Det har var planerat sen lange & Sofia hade till och med varit pa Ikea & kopt tartan.

Att frakta en tarta i New Yorks  40 gradiga varme & 90% luft fuktighet ar ett mission impossible.
Jag trodde naiv som jag ar att kopetartan skulle klara sig battre an den hambakta jag gjorde forra aret.
Men nu vet jag varfor new york bor aldrig ater graddtarta pa sommaren, den smalter!

Ni skulle sett vilken besvikelse det blev nar vi tog fram tartan ur forpackingen, platt & med halva masipanen fast i locket.
Inte vacker men naggande god...



Kommentarer
Postat av: Helga

Åh, hälsa och gratta Katrin från mig!!

2008-08-08 @ 19:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback