My Dark Knight

Vad gor man om man rakar komma lite for tidigt, typ en timme innan man ska traffas?
Och om det ar sa att vid just den biografen man ska ses ligger det en super bra skoaffar.

Man slar ihjal lite tid i sko affaren sa klart.
Farligt farligt, det slutade med att jag gick ut med 3 nya par.

Vilket inte var sa poppis nar vi skulle sla oss ner i den slutsalda biografen.
Mina kassar var overallt & jag gjorde allt for att knoka ner dem  & gora dem mindre.
Vilket bara orsakade mer prassel & ston.
Nar jag med graten i halsen efter att ha bett om ursakt typ 100 ggr till Gloria & alla andra runt om.
Och lovat att jag aldrig mer, naja inte pa ett tag, kopa skor igen.
Iallafall inte innan jag ska pa bio...

Kom killen jamte mig till mig raddning.
Han hjalpte mig att fixa till passarna under vara saten, sa att alla blev nojda & glada tillslut.
Puhh....  Men skorna  ar sa snygga!



   Gloria   &  Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback