One Less

Annu en tapper svensk har lamnat landet for att fllytta hem till Sverige.
Den har gangen David.
Som visserligen stad ut i 5 ar, vilket sags vara genomsnittet for en svensk i NY.
Sa jag ar halvags dit.

Forsta gangen jag traffade David hade vi bestamt traff pa en bar i Brooklyn.
Och det tack vare min gamla kollega David pa Elle, som varit kompis med David ett bra tag.
Han tyckte jag kunde lara kanna lite nytt blod i NY & darfor blev det en traff pa en bar i Brooklyn.

Det enda jag visste var att jag skulle halla utkik efter en lang, mork, skaggig karl.
Vilka det finns gott om i Brooklyn, som tur var hade jag namt att jag sag ut som en akta smalanning.
Sa vem  hittade vem forst?

Kommer inte ihag, men kul har vi haft de ganger vi sets!



Jag & David

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback