Shake it up

Nu nar jag anda ar inne i det har med att sta i ko for att fa i mig mat.
Passsade jag pa att ga till hamburger stallet Shake Shack i Madison Square Park.
Deras hamburgare har ett omtalat rykte, folk star & koar i upp till 2 timmar for att smaska i sig hamurgare & pommes pa en parkbank.

Vi har tankt att ga hit flera ganger men aldrig pallat att sta i den 500 m langa kon.
Men i sondags pa vag hem fran jobbet kunde jag faktiskt se slutet pa kon.
Och efter 20 min hade jag min forsta Skakeshack burgare.

Om det var vart det? JA!!
I vanliga fall ar jag ju en Big Mack girl, inga hamburage slar Big Mack.
Men den har gangen motte den an vardig motstandare.

Om jag kommer sta i den har kon igen?
Redan nasta vecka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle gärna bli bjuden dit också..men stå i kö för så lång tid?/kram E-L

2008-08-13 @ 23:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback