Sweet dreams

Jag & mina sjuka drommar.

De ar sa speciella att mina klasslompisar pa fotoskolan tyckte jag skulle i scensatta dem & fota dem.
Kanske en vacker dag nar jag har ide torka.
Och jag drommer nastan alltid om det sista som hander mig innan jag lagger mig.
Sa det galler att jag noga valjer vilket tv program eller bok jag laser innan jag blundar.

Igar traffade jag min nya granne Mark pa vag hem.
Jag var sa hungrig vid det laget att jag inte har en aning om vad vi pratade om.
Men vad jag dromde inatt det kommer jag ihag.

Dromde att Mark matade mig genom sin mun, precis som faglar gor.
Jag lag i soffan & kollade pa tvn medans han flangde runt & skaffade mat till mig som han matade mig med genom munnen.
Euuu sager jag bara, tank om han visste vad han har gjort hela natten.
Jag tvivlar pa att han skulle vilja mota mig sent pa kvallen igen...






Kommentarer
Postat av: Mia

nå ja .. eller så hade han med glädje ställt upp å matat dig med lite choklad å jordgubbar :)

2008-08-06 @ 18:41:38
Postat av: Anonym

drömmar sägs alltid handla om en själv, så du kanske är både den som matar dig själv och blir matad. och ofta handlar det om "dagsresten" alltså det du var inne på.. det du sist såg och var med om i ditt medvetna tillstånd. Det är spännande.. de vill alltid berätta något eller bearbeta något / kram E-L

2008-08-06 @ 22:34:05
Postat av: Helga

Hm..va är det här för ny granne du har. Snygg eller??

2008-08-08 @ 19:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback