The one that wait for something good...

I NY finns det manga stallen som lockar folk som flugor.
Stallen som det alltid ar en lang ko till.
Som The Magnolia bakery i West Village.

Jag har alltid undrat om de langa koerna ar vart det, men aldrig orkat stalla mig i ko.
Vi svenskar som annars alskar att sta i ko, det skulle inte ens forvana mig om vi uppfann kon.
Vi ar liksom bast pa koreglerna ocksa.

I helgen stallde jag mig i kon & ja, det var vart det.
Men jag kommer nog inte gora det igen... goda & billigare cupcakes finns det overallt i stan.
Tror nog att det ar Sex & the City hypen som gjort det har bageriet sa populart.



Kommentarer
Postat av: Mia

YAMMMMMIE!

2008-08-14 @ 18:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback