Eatable Christmas tree

Eftersom vi aldrig hinner har varan julfest pa jobbet innan jul.
Ar det perfekt att jag far snylta pa andra kontors julfester.

Min gamla granne Phil brukade ha kontor pa samma gata som oss.
Sa det var ju ratt smidigt att aka till jobbet ihop.
Hans kollegor vet nog mer om mig an de vill veta.
Eller ser de kanske mig som en kollega vid det har laget.
Iallafall sa fcik jag en inbjudan att folja med pa deras julfest & 
eftersom det ar det narmasta julfest jag kommer i ar tvekade jag inte att hanga pa.

Man kan saga att investmenbankers julfester inte riktigt ar som vara inom fashion.
De ville hellre snacka om  senator valet i Minnesota, an skvallra om det nya it-paret Rachel Wood & Micke Rourke. 
Men jag blev snabbt poppis nar jag var den enda som vagade bestalla in det stora lollipoptradet till dessert.
Med mutor kommer man langt...

David Burke & Donatella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback