Not every frog is a prince

Typiskt mig att bli utelast fran jobbet en kall, tidig lordag morgon.
Men for att inte forfrysa, passade jag pa att strosa runt pa loppisen pa andra sidan gatan.

Fastnade framfor den mest hemska stolen jag sett pa lange. 
Den var sa ful att jag inte kunde slita mig ifran den. 
Jag var sa faschinerad over att nagon tagit sig tid att skapa nagot sa fult.
Nagon har helt klart sett  det susar i saven en gang for mycket.

Forsaljaren maste ha trott att jag var helt betagen av stolens skonhet & sag sin chans till forsaljning.
Han gjorde allt for att jag skulle forsta hur speciell den har stolen var.
Han upprepade One of a kind, special chair for a very special person.
- Im not selling to anyone, you know.
Vilket maste betyda att han har forsokt salja den har stolen ett bra tag.

Tyvarr vad den inte hans dag idag heller...


Kommentarer
Postat av: Mia

Ha Ha! Den hade ju passat dig helt perfekt, du hade fått dig ett gott leende varje dag :)

2008-12-06 @ 18:27:04
Postat av: Anonym

har du ingen fiende som vill ha den?

2008-12-06 @ 20:10:39
Postat av: Anonym

Älskade Ninni!

Den stolen var ju häftig!! Jag hade blivit jätteglad om jag fått en sån i julklapp! Grodan var ju fin!

2008-12-08 @ 18:23:52
Postat av: Anonym

Älskade Ninni!

Den stolen var ju häftig!! Jag hade blivit jätteglad om jag fått en sån i julklapp! Grodan var ju fin!

2008-12-08 @ 18:24:42
Postat av: Helga

Pappa va har du för smak egentligen...ha,ha..

2008-12-08 @ 23:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback