Glossy Anniversary

Chefen overraskade med att ta oss pa middag till Il Buco, da Gloss Studio firar 2 ar som foretag.
Och nar Magnus bjuder pa middag vet man att det blir succe.
Vi satt & snackade gamla minnen & annat smatt och gott.
Sjalvklart dyker en hel del saker som jag gjort upp.
Alla ggr jag gjort bort mig for att jag helt enkelt inte ar amerikan.

Som forsta veckan nar jag skulle ner till Delin pa hornan for att kopa dricka till alla pa lunchen.
Nagon betstallde rootbeer.
Jag letade & letade men kunde inte hitta rootbeer, sa jag tog en Heineken istallet.
Tillbaks till jobbet & dukade upp pa bordet.
Sa fort alla satt sig till bords far chefen syn pa olen & spanner ogonen i oss.

- Vem tror att det ar ok att dricka ol pa lunchen?! 

Ahh, sager jag, jag hittade ingen rootbeer sa jag kopte Heineken istallet, hoppas det blir lika bra.
Alla borjade asgarva & klappa mig pa huvudet.
Jag fattade ingenting?

De forklarade att rootbeer ar en lask och inte ol.
Sa nu kommer jag aldrig gora om det misstaget & olen star fortfarande i kylen som en paminnelse.

Tur man kan roa nagra...


Glossy Anniversary
Magnus            &                Jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

öppna den innan den blir för gammal/mor

2008-02-29 @ 20:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback