Government robbery

Ja, det kanns faktiskt som om man blir ranad i det har landet.
Jag betalar lika mycket skatt i NY som jag gor hemma i Sverige, 33%.
Men vad far jag for det????
Ingenting!!! 
Jag far fortfarande betala for egen sjukvard & forsakring.
Dessutom far jag betala dyra pengar bara for att fa komma in i landet genom att soka visum.

Hemma far man ju en hel del & da har jag inget emot att betala.
What comes around goes around...

Men jag ska inte klaga, passar det inte kan jag ju alltid flytta hem.


Government robbery


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja lilla gumman när kommer du hem. Här bor dom som har fattat vilken trygghet vi har i vårat skattesystem ... fast jag skulle vilja behålla mer. vi ses snart hoppas jag.
kramar
från annmarie (moster)

2008-02-27 @ 18:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback