Hotel On Rivington

Tjejerna & jag begav oss till Hotel on Rivington  i lördags, när vi inte kom in på GoldBar som hade privatfest.

Hotel On Rivington är mitt absoluta favorithotell i New York.
Jag älskar att det bara är glasväggar & yes även badrummen har glasväggar.
Du kan se allt, men ingen kan se dig.
Perfekt om man är fönster tittare...

Sist jag var där, var det för att foto Vera Farmiga åt Esquire.
Jag skötte Capture, vilket innebär att man är kung på platsen.
Alla fjäskar & är så snälla, eftersom det är jag som sitter vid datorn & har kontrollen över resultatet.
Inte riktigt samma känsla som när man är fotoassistent då folk ignorerar än & låtsas att man inte finns.

Fast allra bäst hade det varit att vara fotograf så klart...
Hotel On Rivington
Vera Farmiga  by Chloe Crespi

Kommentarer
Postat av: Henrik

Nästa gång du fotar Vera kan jag vara foto ass. Jag har inga problem med att ignoreras...

2008-02-25 @ 09:03:42
Postat av: Anonym

Du är duktig på att fotografera Linn!
Fortsätt med det! häls,,,paps

2008-02-26 @ 16:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback