It was finally my turn

Antligen hande det som jag gatt & vantat pa sa lange.
Nagot som maste handa om man bor i NY.
Och ni kommer aldrig tro pa mig...

Men oturs forfoljda Linn  blev pa kord av en Taxibil igar kvall.
Jo sant, oskyldiga jag skulle glatt ga over gatan nar det var Gron gube & jag hann nastan over till andra sidan.
Nar folk borjade skrika,  jag  vande mig om & sag den gula faran komma mot mig.
Det anda jag hade i huvudet var att skydda min axel sa allt annat fick ta smallen.
Rumpan kom val till pass, tur man har nytta av den ibland.

Jag mar bra, bara lite om i vissa delar,  kanns som jag gatt en runda pa gymmet.
Men nu kan jag antligen pricka av det pa listan.

Och sa ar jag nu aven kand pa 8th street.
Fortsatter jag i den har takten kommer jag vara kand pa hela Manhattan innan aret ar slut.

Sjalv tycker jag att jag har fatt uppmarksamhet sa det racker & blir over for ett tag framat.
Men nu har jag alltid en anledning att ga till de ryska baden igen- Katrin...



It was finally my turn


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ninni!
Du är inte förföljd av nån "otur".

Du står under Guds beskydd, men Gud kan
låta oss få ta emot lite smällar här i livet. Meningen är att vi ska vända oss till honom eftersom det "egentliga livet" handlar om Gud och hans plan med våra liv! Jag ber för dig att Gud ska beskydda dig och det är klart att Han hör min bön! Ha det bra!!!

2008-02-20 @ 16:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback