Me, Miranda & Pad Thai

Kommer ni ihag avsnittet i Sex & the City, nar Miranda bestaller hem Kinamat & servitrisen i telefonen vet vilken mat hon vill ha utan att hon behover saga nagot.
Och Miranda kanner sig som varsta loosern som inte har nagot liv,  dessutom trakig & forutbestamd.

Sa kande jag det igar nar jag pa vag hem fran jobbet gled in pa Tata Thai for att bestalla min Chicken Pad Thai medium spicey.
Sa fort jag kom innanfor dorren fick jag en pase i handen.

-Chicken Pad Thai medium spicey, miss.
Ja, skrattade jag lite forlaget, hur visste du det?
-You always order, miss.

Och det ar sa sant, jag bestaller alltid samma sak & det flera ggr i veckan.
Sa spannande ar jag.
Da ar det val tur att det hander lite oforvantande saker i mitt annars inrutade liv...

Me, Pad Thai & Miranda

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag vill se hur din t-shirt ser ut?!
Man blir ju nyfiken, shoppar du bara i NY & vart?

Kul blogg du har!

2008-02-21 @ 15:55:36
Postat av: Anonym

Jättesnyggt kort på dig Ninni!
Ibland blir det bra och ibland blir det likt!
hälsning Father

2008-02-21 @ 18:42:55
Postat av: Mia G

Se det som service:) fint långt hår du har fått! kram kram

2008-02-21 @ 19:52:55
Postat av: Anonym

var glad att de kommer ihåg dig!/mor

2008-02-21 @ 20:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback