One time too many

Det ar inte forsta gangen jag prickar fel nar det galler barer & tider pa motesplatser.
Och igar kvall var inget undantag.
Sjalvklart var stallet vi skulle traffas pa stangt.

Jag ar forvanad att tjejerna fortfarande litar pa mig & later mig hallas.
Att jag aldrig lar mig, att alltid dubbel kolla innan!
Men det ar val NY stressen & pulsen som gor att vi inte orkar bry oss.
(Eller sa borjar vi helt enkelt bli gamla)

Vi lyckades iallafall motas upp pa ett stalle som var oppet.
Och i sann valentines anda overraskade Katrin oss med sma presenter fran Victorias Secret.

Vem behover killar nar man har tjejkompisarna...


One time too many
Katrin            Jag            Helena            Sofia             Karin

Kommentarer
Postat av: Phil

So, why wasn't I invited?
Your model friends should be my friends too!

2008-02-16 @ 20:56:32
Postat av: Mia G

ja .. en påse därifrån gör ju en glad :)

2008-02-18 @ 09:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback