Talking about rainbow colored vomit

Nagra New York barn har fatt chansen att mala blommor pa visa taxibilar.
Vet inte om jag gillar det eller inte.
Ena dagen ser det ut som en clown har spytt & nasta gor det mig glad, en fargklick  i vinterdaset.

Idag hamnade jag i en san taxi.

Att det ar Valentines day gar inte att missa i det har landet, det ar helt galet!
Det var langa koer inne pa Godivabutiken redan kl.7 imorse nar jag gick till jobbet.

I allafall, min taxichauffor som var pa pratglatt humor berattade hur han brukar overraska sin fru da da.
Med att lata en framling, pa olika platser, olika tidpunkter & olika dagar pa manaden, overracka en ros till hans fru.
Och alltid med en liten gullig lapp, dar han brukar skriva ner pa vilka olika satt hon gor honom glad.

En vacker dag ska jag ocksa ha en san go man... och jag ska absolut vara lika go tillbaka.
Tank sa mycket insperation man kan fa av att aka taxi.


Talking about rainbow colored vomit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback