The celebrity of the day

ME!!!!

I allafall pa 45th street.

Visserligen har jag fatt fragor om min axelolycka hela veckan fran folk i byggnaden.
Men idag, lordag, pa vag till jobbet glider jag in i bagelbutiken & far genast fragor fran personalen (som jag inte kanner).
Vad det du i ambulansen? Hur ar det? Vi var sa oroliga, skont att veta att du ar ok.

Sen hinner jag inte mer an ga forbi korsningen forran byggarbetarna pa gatan fragar samma sak.

Val uppe pa kontoret fragar sakerhets vakten (som bara jobbar helger) om han ska lasa upp hissarna till alla vaningarna ifall jag  skulle behova aka hiss till nagon annan vaning.
Och att jag ska  ringa sa fort jag behover hjalp.

Fatta vilken mes jag ar.
Nu har jag fatt alla att oroa sig, bara for att jag rakar vara en tont som gor en stor sak av att inte tala smarta.
Det var ju inget livhotande jag rakade ut for direkt.

Time to grow up.
Det lar  ju inte vara sista gangen det hander... lika bra att inse.




The celebrity of the day
Bagel frukost pa jobbet

Kommentarer
Postat av: gabbe

Ajj, måste gjort skit ont.

2008-02-16 @ 17:43:14
Postat av: moster

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåå vad jag blev ledsen när jag hörde att detta händer dig igen. Jag trodde det skulle vara över så du kunde koppla av i livet ...åtmindstone från den sortens smärta. Akta dig. Puss o kram
moster

2008-02-17 @ 20:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback