You are just as old as you feel...

Igar var det akta pensionarsvarning pa oss.

Jag fick manga vuxenpoang nar jag lyckades pricka in kvallens restaurang, Molyvos pa upper west.
Vita linnedukar & silverbestick, vi sankte utan tvekan aldersgenomsnittet med 50 ar bara genom att  kliva in genom dorren.
Men den grekiska maten var underbar aven om jag saknade Sovlaki pa menyn.
Nasta gang blir det ett billigare stalle, dar Sovlaki serveras.
Hur skulle jag veta att det inte raknas som fint nog, det ar ju jattegott & det ar val anda viktigast?

Efter att ha forsokt dra ut pa middagen sa lange som mojligt blev det antligen dags att dra vidare till nasta stalle, Touch.
En nattclub dar det vankades modevisning. 
Visningen borjade inte forran 10 & det ar sent for oss som gar upp 5 pa morgonen!!
Vi gjorde allt for att forsoka halla oss vakna, men inte ens en "Open bar" kunde halla oss vid liv.
Efter en timmes gaspande i soffan med ett konstant kollande pa klockan.
Satt vi bara och vantade pa att nagon av oss skulle ge upp & deklarera att det var dags att ga hem.


5 min i 10 var det 4 tjejer som gladeligen gav upp & slapade sig hem...

Are you afraid of small areas?
Smalaste toaletten jag sett & det i Usa av alla lander?!
Till och med jag fick klaustrofobi nar jag stangde dorren.

Kommentarer
Postat av: Mia G

Oj Oj kommer någon amerikan in alls?? det är kanske för att hålla dem ute!? :)

2008-02-09 @ 19:05:40
Postat av: Anonym

Du skriver bra Ninni! Kul att läsa!

2008-02-09 @ 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback