Back from the dead

Ett gott tecken på att jag börjar bli frisk, är att den här glassen redan är slut!

Det var helt enkelt min tur att åka på den hemska New York influensan.
Alla har haft den så jag visste att min tur var kommen..
Och visst kom den, BIG time!

Om jag gick till doktorn?

Nja det sista man är sugen på när man är sjuk i den här stan.
Att sätta sig i en skitig skumpig taxi för att åka till ER, trängas med 200 andra som är där för att de tagit sig en överdos. Få sin spruta med antibiotika i väntkön & sen skickas hem i en ännu skummpigare taxi.
Det är så långt mina skattepengar sträcker sig...

Så klaga på svensk sjukvård, det kommer ni aldrig höra mig göra...


Back from the dead

Kommentarer
Postat av: Mia G

så du har varit sjuk din stackare?! undra lite vart du tog vägen! skönt höra du mår bättre! aldrig kul att bli sjuk inte .. hoppas någon tog väl ahnd om dig :) stor kram

2008-01-30 @ 19:56:21
Postat av: Helga

Hej! Usch inte kul alls. Hoppas du känner dig bättre. Kolla din mail sen jag har en liten sak till dig. Kram

2008-01-30 @ 20:49:11
Postat av: Anonym

Hej gumman! Här är en till som verkligen har undrat hur du har det. Nu fick vi ett svar , även om det inte va så kul.... bara gott att du mår bättre. jag tänker mig att bli sjuk utanför Sveriges gränser ALDRIG kan var aroligt. Vi har det verkligen bra här på många vis. Kram moster Annmarie........... visst ses vi snart? Hannah blir 20 och du är visst på väg HEM igen en stund.

2008-02-02 @ 13:23:34
Postat av: Anonym

GUD är den bäste Läkaren! och dessutom gratis!!
Be och det SKA vara Dig givet!
hälsning "father"

2008-02-03 @ 11:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback